Strategie reklamowe - kiedy zamówić gadżety?

Niektóre strategie zezwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne konsumenta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych bądź znanych w zbawienny sposób), pokazów (testów, prób, dowodów). Znaczenie powinno wykorzystać słuszny moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Klient rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, gdy jest ono nieprzerwanie powtarzane - na przykład za pomocą dodatków typu znakowane gadżety reklamowe. W reklamie wypada być szczerym, gdyż oszustwo tworzy u konsumentów frustrację.

Sprawia, iż czuje się on koszmarnie oraz prowadzi do emocji depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, wypada, wobec tego być ostrożnym i uczciwym, co daje poprawniejsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama ma obowiązek dokonać praktycznej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Musi ona być na tyle interesująca, iż wpłynie na pełny rynek docelowy produktu.