Nadruki na koszulki

Jest dużo funkcji, które spełnia reklama. W nadrzędnym projekcie jest to w głównej mierze wiadomość na temat jakości oraz atrakcyjności wyprzedawanego artykułu. Jej funkcja jest nakłonienie jak najogromniejszej ilości kontrahentów do kupna danego towaru. Reklama ma prawo spełniać również funkcję edukacyjną. W tym celu respektuje się np. młodziutkich kierowców, jacy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga wielokrotnie pokazana w dość dotkliwy sposób . Wszystko w owym czasie wpływa na wyobraźnię. Reklama też spełnia funkcję manipulacyjna, to właśnie dzięki której używa się dosyć perswazyjnych fraz, które nakłaniają klienta na kupno wyznaczonego produktu. Konkursowa funkcja reklamy ujawnia wyznaczoną propozycję na zasadzie porównania jej z innymi. W szeregu przypadków przy tym nie wymienia się danych towarów z innych korporacji, choć próby te również zostały złamane. Reklama spełnia funkcję informacyjną. Przykładowo zawiadamia o czymś znaczącym, jakimś wydarzeniu, które wkrótce ma nastąpić. Skupić ma to rzesze kontrahentów - zobacz Gildan. Bardzo ciekawie zmontowane są reklamy, jakie poprzedzone są intrygującymi zapowiedziami.