Gadzety reklamowe

Jest dużo funkcji, jakie spełnia marketing. W nadrzędnym projekcie jest to przede wszystkim wiadomość na temat jakości i atrakcyjności sprzedawanego artykułu. Jej funkcja jest nakłonienie jak największej ilości kontrahentów do kupna danego produktu. Reklama może spełniać również funkcję szkolną. W tym celu respektuje się np. młodych kierowców, którzy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga niejednokrotnie pokazana w dość uciążliwy sposób . Wszystko wtedy wpływa na fantazję. Reklama też spełnia funkcję manipulacyjna, dzięki jakiej używa się dość perswazyjnych fraz, które nakłaniają konsumenta na kupno określonego towaru. Konkursowa funkcja reklamy ukazuje określoną ofertę na zasadzie porównania jej z innymi. Nieraz przy tym nie wymienia się danych towarów z innych korporacji, choć próby te też zostały złamane. Reklama realizuje funkcję informacyjną. Przykładowo zawiadamia o czymś istotnym, jakimś wydarzeniu, jakie wkrótce ma nastąpić. Skupić ma to rzesze kontrahentów - zobacz gadżety reklamowe. Niesłychanie ciekawie zmontowane są reklamy, które poprzedzone są intrygującymi zapowiedziami.