Przez dużo lat rynek mody męskiej i kobiecej w ogromnym stopniu sprowadzał się do rywalizowania największych marek. Reklama telewizyjna i prasowa dość szybko umocniła na swojej pozycji największych kreatorów mody, skutecznie hamując odniesienie większego pieniężnego sukcesu wszystkim małym dostawcom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla dzisiejszych firm globalnie szyjących własne ubrania czy dodatki do nic, wydaje się być Internet, w jakim zakupy robi coraz więcej osób. Naturalnie moda kobieca czy męska nadal najpoprawniej sprzedaje się w gustownych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie wolno nie jedynie liczyć na pomoc doświadczonego sprzedawcy, jakkolwiek także istnieje szansę przymierzenia dziesiątek różnych ubrań i rozmiarów. W Internecie trzeba od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, krój i kolor, co dla niektórych klientów jest sporym wyzwaniem. Wciąż niemniej jednak istnieje dużo krajów i miast, w jakich brakuje sieciowych oraz gustownych sklepów z odzieżą lub butami - w Internecie tudzież nie ma żadnych ograniczeń.